Potężny downgrade grafiki w cyberpunk 2077 i inne problemy wraz z nowym patchem ( pablo397 )

Od bodajże czwartego czy piątego dnia wydania tej gry każdy trochę bardziej ogarnięty i tak używa kilku banalnych modów configu zmieniających odległosć rysowania, oświetlenia i jakości cieniowania (bez RTX) z nexusa, żeby więcej na dobrym sprzęcie z tej gry wycisnąć. Może dlatego takich rzeczy nie zauważam.

@stanson: sam używam zestawu filtrów od reshade z własną konfiguracją, do robienia efektownych screenów i nagrywania ładnych filmików. Co do zmian ustawień konfiguracyjnych – większość ustawień jest ukrytych głęboko w kodzie i nie ma dokumentacji. Niektórzy moderzy wyciągają je na zewnątrz kodu do oddzielnych plików mających nadpisywać wartości w kodzie – opinie są bardzo mieszane, jedni chwalą poprawę grafiki (np. zasięg renderowania szczegółów), inni nie widzą zmian (np. u mnie) jeszcze inni donoszą o uszkodzeniach sejwów.

Tak było właśnie ze słynnym zmienianiem ustawień alokowania pamięci co redzi później zdementowali jako niemającym wpływu na silnik gry.

Dokumentacja gry nie istnieje a to, ze ktoś tam dekompiluje kod i znajduje jakies mądrze brzmiące linijki sugerujące jakieś ustawienia renderowania do niczego raczej nie prowadzi.

Przegrałem w grze ponad 150h, nakręciłem kilkadziesiąt filmików z przepiękną grafiką w grze ale po tym co zobaczyłem w najnowszym patchu jestem w szoku – jak bardzo obniża to immersje i piękno świata…

Btw. jestes tym stansonem z gol-a?